tirsdag den 13. august 2013

1 års jubilæum som blogger

Min blog er rundet 1 år. Gennem dette år har jeg mest skrevet om og vist det børnetøj jeg har kreeret. Jeg har fået utrolig meget energi af at læse med hos jer andre, og mærke responsen jer, mine fantastiske læsere. Blogland er det dejligt sted at være :-)

Omkring bloggens 1 års fødselsdag fik jeg kastet mig ud i at sy til mig selv, og det blev endda succesfuldt. Så med tanke på min anden succes, Marapytta-jakke, skal det måske være et mål for det næste år; at sy mere til mig selv.

Jeg syede en maxikjole i jersey. Mønsteret er mit eget og stoffet fra Stof2000.


Men selv om det denne gang var ud fra mit eget mønster, er jeg nu stadig tilhænger af mønstre. Kan I anbefale nogle gode sybøger til voksne? Jeg går med tanker om en sweatshirtkjole i isoli med raglanærmer.

Jeg ønsker jer en dejlig tirsdag :-)

8 kommentarer:

  1. Jeg er blevet super glad for at sy tøj til mig selv, synes at Burda bladene er super inspirerende og deres grundmønstre er lige til at gå til! Jeg drømmer også om at sy en maxikjole til mig selv, har fundet en DIY på nettet som skal afprøves (når tiden er til det). Tillykke med dit første år søde, jeg er også bidt af en gal blogger og stopper aldrig :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må jeg vist ha stukket hovedet i en bunke burdablade og se om der er noget inspiration :-) Tak Libbie, jeg er glad for at høre at du ikke lige stopper - du er til rigtig stor inspiration :-)
      Kh Line

      Slet
  2. Tillykke med "fødselsdagen" :-D Fin kjole - uh, synes det med mønstre til mig selv er svært! Så jeg fortsætter mest med det til ungerne ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine :-) Jeg synes også det er svært. Det skal være meget mere præcist, og min mening om egen påklædning er også noget stærkere end børnenes indtil videre.

      Slet
  3. Tillykke med dit første år!

    Heg vil også sige burda bladene..... Lån dem evt. På biblioteket! Tidligere brugte jeg også onions mønstre meget, der er stadig nogle fine som er klassiske, synes jeg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla :-) jeg må en smut på biblioteket og kigge

      Slet
  4. tillykke :-) Dejligt at du er her og har været her i et år :-)
    Jeg har nogle bøger til voksne, men ellers vil jeg også sige Buda, fordi der er så meget forskelligt at vælge imellem.
    Kh viola

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...