fredag den 7. februar 2014

iPhone sleeve til svigermor

Min svigermor har lige haft fødselsdag og ønskede sig et sleeve til hendes telefon. Det kom til at matche det sleeve, hun fik til hendes ipad sidste år.

Lige inden jul fandt jeg nogle gennemsigtige poser i Søstrene Grene. Sammen med klistermærker fra samme sted, er det en simpel men fin indpakning.

 

Foret er samme stof som på knappen og alt er fra Stof2000.

I weekenden skal jeg til Marapytta syworkshop i Århus. Jeg har alle mine sygrejer pakket og klar, og om lidt går turen mod Århus til en hyggeaften med min søster, som opvarmning.

Ha en rigtig dejlig weekend :-)

2 kommentarer:

  1. Heldige din svigermor og heldige dig at du skal på syworkshop! Rigtig god fornøjelse! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ann-Katrine :-) glæder mig så galt til hvad i morgen bringer :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...