lørdag den 9. marts 2013

Nyt hækleprojekt og nye sko

I næste uge skal jeg en smut til Frankrig med arbejdet et par dage. Desværre ikke for at stå på ski, men arbejde.

Nu er jeg så typen, der ikke bare kan sidde og slappe af i lufthavnen og flyveren. Efter jeg har opdaget, at man godt må tage træpinde eller trænåle med i flyveren, er jeg nu ved at finde et projekt, som ikke vejer for meget. Så kan alt spiltiden gå med noget konstruktivt :-)

Jeg har fundet to hækleprojekter som er potentielt gode rejseprojekter. Jeg synes, det grafiske tæppe her, inspireret af Ferm Living, er rigtig fint og ville passe godt til de planer, jeg har for vores nye stue. Sådan en rejse vil være en god anledning til at få lavet en masse romber ( hedder de mon ikke sådan?), som i sidste ende godt kunne blive noooooget ensformige at lave.

Med det kolde vejr, det pludselig er slået om til, har jeg overvejet, om jeg skal hækle den hue, som jeg har på to-do listen til næste vinter. Jeg har set den her og her, og her er der en gratis opskrift - dog på engelsk. Det kræver lige lidt oversættelsesarbejde. Jeg har ikke lige helt styr på de engelske hækleforkortelser...

Vælge vælge vælge. Det sker vel ikke noget ved at starte begge projekter, vel?

På trods af det kolde vejr har jeg bestilt mine forårssko. Et par sneakers fra New Balance som jeg har drømt om længe. De findes i et hav af farver, og jeg fik endelig besluttet mig for et gråt par med orange og grønne detaljer. Dem skal I da lige se.



Mon ikke jeg kan få plads til lidt forår fra Frankrig i min kuffert, så mine nye sko kan blive luftet?!

God lørdag til alle mine skønne faste læsere :-)

4 kommentarer:

  1. Tæppet er rigtig fedt - det ville jeg også gå i gang med hvis ikke min liste over ting jeg gerne vil lave var så lang.... Jeg ønsker mig også et par nye sneakers - jeg har set på sorte New Balance med lilla detaljer de er også fine, men dine har også en lækker farvekombination - det gør ikke valget nemmere...

    Kh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er svært med de NB sneakers for der er så mange fede farver. Nu har je taget en beslutning og håber jeg blir rigtig glad for dem. De passer ihvertfald godt til alt det grå i garderoben.
      Kh Line

      Slet
  2. Fedt tæppe - hvis jeg kunne hækle ville gå i gang med det samme. Hvor har du købt dine sneakers, de er rigitg fede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt dem på nettet hos en skobutik der hedder skobox. Den ligger i Hornslet, hvis du skulle komme på de kanter :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...